Aprila smo začeli s prvo aktivnostjo, kjer so učenci zasnovali projektni logotip, ki pooseblja naš projekt na temo poklicev prihodnosti. Učenci so svoje logotipe objavili na virtualni steni.

__________________________________________________________
Projekt Poklici prihodnosti je Erasmus+ projekt, ki povezuje tri partnerske šole:
  • OŠ Gustava Šiliha Laporje (Slovenija),
  • IES Santo Tomás de Aquino (Španija),
  • Luvian yhtenäiskoulu (Finska) 
in eTwinning projekt, ki povezuje štiri partnerske šole iz Slovenije, Španije, Finske in Češke. Cilj projekta je raziskati, kako se poklici spreminjajo v kontekstu digitalizacije, trajnosti, globalizacije in tehnološkega razvoja, ter učencem omogočiti vpogled v prihodnost zaposlovanja in razvoja kariere.
Učenci bodo skozi sodelovanje v mednarodnih skupinah raziskovali vpliv umetne inteligence, avtomatizacije, globalnih izzivov, trajnostnih ciljev (SDG) in večjezične komunikacije na trg dela. Projekt spodbuja razvoj digitalnih kompetenc, mehkih veščin, čustvene inteligence, ustvarjalnosti ter podjetnosti. Učenci bodo raziskovali poklicne poti v zelenih tehnologijah, krožnem gospodarstvu, zdravstvu, IKT, izobraževanju in etičnem podjetništvu. V okviru projektnih aktivnosti bodo spoznavali trende zaposlovanja v partnerskih državah, analizirali razlike med delovnimi okolji, oblikovali digitalne poklicne portfelje, se učili nastopanja, pisanja življenjepisov in ustvarjanja video predstavitev.
Uradni jezik projekta bo angleščina, predvsem bodo sodelovali v spletnih orodjih, kot so TwinSpace, Canva, Padlet, Genially in drugi. Učenci bodo komunicirali in ustvarjali v mednarodnih skupinah ter se srečevali tudi v živo v sklopu treh mobilnosti: v Sloveniji, Španiji in na Finskem. Vsaka izmenjava bo vsebinsko usklajena s projektno temo in bo učencem omogočila, da svojo teorijo preizkusijo v praksi.
Projekt povezuje številna učna področja – od IKT, podjetništva in družboslovja do tujih jezikov, okoljske vzgoje in osebnostne rasti. Poudarja pomen vseživljenjskega učenja, samorefleksije in zavestnega načrtovanja kariere. S tem učencem omogoča, da razvijejo ključne kompetence za 21. stoletje, se pripravijo na globalni trg dela in postanejo kulturno ozaveščeni, odgovorni državljani z močnim občutkom za trajnost in etiko.
Več o projektu si lahko preberete na projektni strani Twinspace (v angleščini):