19., 20. in 23. decembra smo izvedli medpredmetni projekt Digitalni jaz. Projekt je združil učitelje različnih predmetnih področij, ki so v parih načrtovali in izvajali delavnice, povezane s predmetoma in informacijskimi komunikacijskimi tehnologijami (IKT). Namen delavnic je bil poglobiti znanje učencev o digitalnih tehnologijah ter ozavestiti izzive, ki jih te prinašajo.

· Digitalni stres (biologija in pedagogika): Učenci so ocenili raven svojega digitalnega stresa ter iskali strategije za njegovo zmanjšanje in obvladovanje.

· Digitalna geometrija (matematika in informatika): Uporaba digitalnih orodij pri reševanju geometrijskih problemov.

· Algoritmični ples (šport in glasba): Razumevanje računalniških algoritmov skozi gibanje in glasbo.

· Pogovor s ChatGPT (slovenščina in angleščina): Uporaba umetne inteligence pri pisanju in ustvarjanju vsebin.

· Spletna jezikovna orodja (nemščina, angleščina in slovenščina): Primerjava jezikovnih aplikacij in prevajalnikov.

· Družbena omrežja v preteklosti (zgodovina in slovenščina): Analiza razvoja komunikacije in družbenih omrežij skozi zgodovino.

S projektom so učenci nadgradili znanje in kompetence na področju IKT, ozavestili nevarnosti digitalnega stresa in njegove vplive na duševno zdravje, ozaveščali nevarnosti zasvojenosti z digitalnimi tehnologijami, poglabljali znanje o vplivu družbenih omrežij na duševno zdravje in samopodobo, spoznali koristi in izzive umetne inteligence ter pridobili praktično znanje za njeno uporabo, kritično vrednotili spletne vsebine in izboljševali digitalno pismenost.

Projekt smo zaključili v ponedeljek s tehniškim dnevom, ki je bil posvečen varnosti na spletu. Učenci so raziskovali temo spletne varnosti in pripravili plakate za ozaveščanje, mlajši učenci pa so ustvarjali videoigre v živo.